Hjalp mig slippa detta nasta gang!

Jag kunde ha gett mig FAN pa det! Att jag inte inte skulle ropa hej forran registreringen hos ryska myndigheten var fardig.
Den som man behover efter tre dagar for att vistas legalt i landet.

--- AR DET NAN SOM HA ETT TIPS FOR ATT SLIPPA DET HAR REGISTRERINGSHELVETET NASTA GANG??? ---

Jag, mitt oerfarna not, gjorde sahar:
Kontaktade en konsular byra i Sverige for att de skulle ge mig ett tips.
De kontaktade en rysk konsular firma.
Som kontaktade en bundsforvant.
Som kontaktade ett hotell.
Dit jag gick idag - och fick besked att registreringen tar tva dagar att genomfora. Och jag ska ju fan bara vara har nan dryg vecka till!

Vilket betyder att jag INTE kan aka mot Ural med taget i morgon.
Dessutom ar det ingen som verkar veta vad det har kalaset kommer att ga pa...jag ska invanta en faktura fran Sverige!!! Iiiih!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback