Foppatoffelhelvetestrenden

Det finns alltsa ett nytt sätt att sortera ut svenskarna i vimlet pa Rigas gator: Foppatoffeln.
Tja, den passar väl i tradgarden, och när man hämtar posten eller springer bort till kiorren for a kopa glass.
Men, sorry. I kontrast till de snofsiga storstadsletterna kan inte Foppatoffelbäraren ens kännas som en layed back semesterfirare. Utan mer pa pricken som en forirrad sunkhog...

...och jag har antligen kommit till Petersburg igen och kanner mig ocksa skapligt slafsig och avvikande efter en lang natt pa tag... :-)image227En snodd bild...

Kommentarer
Postat av: Moa

You know it. Det finns ingen ursäkt. ;)

2007-07-27 @ 07:52:25
Postat av: Anonym

Vet inte vad betyder floppatoffeln...:(
Thereska, visa mig en bild av dem

2007-07-27 @ 10:58:07
Postat av: Therese

Luddan, jag la in en bild...men rosa ar bara en av hur manga farger som helst. Nu har ajg sett att liknande varianter finns och anvands pa datchan har. Men som sagt: pa datchan...inte i stan ;-)
Haha, Moa, hoppades att du skulle lasa. Ingen ursakt, som sagt. Inte vid Hornstull, inte i Riga... ;-)

2007-08-01 @ 17:47:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback